مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:302021-09-21اقتصادي

رویای استانبول، دست از سر آنها بر نمی دارد


تمایل شهروندان قمی به خرید ملک در ترکیه افزایش زیادی پیدا کرده است؛ اما این افزیش خرید مسکن در دیگر کشورها توسط ایرانیان، - ایسنا/قم مدیر آژانس مسافرتی قم بیان کرد: تمایل شهروندان قمی به خرید ملک در ترکیه افزایش زیادی پیدا کرده است؛ اما این افزیش خرید مسکن در دیگر کشورها توسط ایرانیان، اختصاص به ترکیه ندارد بلکه این تقاضا در کشورهای دبی و گرجستان نیز وجود دارد.

تبلیغات خرید مسکن در کشورهای همسایه هر کسی را وسوسه می کند که شانس اش را برای زندگی در یک کشور دیگر هم امتحان کند تا علاوه بر سرمایه گذاری از سایر مزایای آن هم بهره مند شود و از طرف دیگر این کشورها هم از جمله ترکیه با تبلیغاتی رنگارنگ و توریست پسند جذابیت کشورشان را برای افراد چند برابر نشان می دهند تا به این وسوسه دامن بزنند.

چیزی که این روزه ها در شبکه های خارجی فارسی زبان و فضای مجازی زیاد مشاهده می شود تبلیغاتی با موضوع خرید یا اجاره ملک ارزان در کشورهای همسایه به ویژه ترکیه و امارات (دبی) است.

تبلیغاتی که هر کسی را وسوسه می کند که شانس اش را برای زندگی مرفه تر و راحت تر در یک کشور دیگر هم امتحان کند تا علاوه بر سرمایه گذاری از سایر مزایای آن هم بهره مند شود و از طرف دیگر این کشورها هم از جمله ترکیه با تبلیغاتی رنگارنگ و توریست پسند جذابیت کشورشان را برای افراد چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویای استانبول، دست از سر آنها بر نمی دارد

رویای استانبول، دست از سر آنها بر نمی دارد