مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-21اقتصادي

افراد بالای 18 سال واکسینه می شوند/تأمین دز دوم واکسن اسپوتیک به زودی


سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا استان البرز با اشاره به اینکه بیش از یک میلیون و 400 هزار دز واکسن در البرز تزریق شده است، گفت: در حال حاضر افراد بالای 18 سال می توانند واکسن دریافت کنند.

- مهرداد بابایی، سخنگوی قرارگاه مقابله با دریافت کند.

بابایی با بیان اینکه روز گذشته بیش از 43 هزار دز واکسن در سطح استان تزریق شده است، یادآور شد: در حال حاضر بیش از یک میلیون و 400 هزار دز واکسن تزریق شده است در این راستا در نظر داریم مراکز جدیدی احداث کنیم تا روند واکسیناسیون سرعت بیشتری پیدا کند.

وی در رابطه با واکسن افراد 12 تا 18 سال، تصریح کرد: مطالعات در حال انجام است و اطلاعات دقیق از واکسن این قشر اعلام خواهد شد در حال حاضر برای افراد زیر 18 سال واکسن سیمافان در نظر گرفته شده است.

سخنگوی قرارگاه مقابله با کرونا استان البرز بیان کرد: با تنهای آسترازنکا، برکت، سینوفارم در سبد واکسیناسیون استان البرز قرار دارد، همچنین دز دوم واکسن اسپوتیک نیز در حال شارژ شدن است و به زودی تامین خواهد شد.

بابایی در خصوص واکسیناسیون اتباع خارجه از جمله افاغنه اظهار کرد بررسی هایی که در ستاد ملی مقابله با کرونا صورت گرفت در آینده نزدیک اتباع هم می توانند واکسن دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد بالای 18 سال واکسینه می شوند/تأمین دز دوم واکسن اسپوتیک به زودی

افراد بالای 18 سال واکسینه می شوند/تأمین دز دوم واکسن اسپوتیک به زودی