مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-21سياسي

از نمایشگاه مجازی «دفاع مقدس در کتب درسی» دیدن کنید


نمایشگاه مجازی محتوای متناسب با هفته دفاع مقدس در کتاب های درسی، در بخش کتابخانه و مرکز اسناد سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی انتشار یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، پرداختن به زندگینامه و معرفی الگوها و اسوه های اخلاقی، ملی، مذهبی و.

در محتوای آموزشی، بخشی از فرایند یاددهی-یادگیری است که در نظام تعلیم و تربیت کشورمان تلاش شده این مهم با پرداختن به ابعاد مختلف زندگی ائمه اطهار(س) و سیره و منش ایشان و چهره های ملی و مذهبی و انقلابی به خوبی مدنظر قرار گیرد.

از این رو به منظور آگاهی بخشی، معرفی الگوهای صدر اسلام، امامان و ائمه معصومین(ع) و سیره زندگی این بزرگواران، شخصیت های شاخص دوران تمدن اسلامی و دوران معاصر، چهره های ملی و مذهبی و شاخص دوران پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران،  هشت سال جنگ تحمیلی و دفاع مقدس و رشادت های غیورمردان جمهوری اسلامی ایران جهت صیانت از این مرز و بوم و انقلاب و همچنین نظر به اهمیت کتاب های درسی در انتقال ارزش ها و فرهنگ اصیل اسلامی، ملی و تاریخی به دانش آموزان و آشنایی با مفاهیم ایثار و شهادت، این کتاب ها برای گروه های سنی مختلف مناسب سازی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از نمایشگاه مجازی «دفاع مقدس در کتب درسی» دیدن کنید

از نمایشگاه مجازی «دفاع مقدس در کتب درسی» دیدن کنید