مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:252021-09-21اقتصادي

بوی ماه مهر در بازار قزوین/ افزایش قیمت کالاهای داخلی چندین برابر کالاهای خارجی است


با زمزمهٔ بازگشایی حضوری مدارس پس از واکسیناسیون دانش آموزان، بازار قزوین تا حدودی رنگ و بوی ماه مهر را به خود گرفته است.

در این میان، فروشندگان لوازم التحریر از افزایش قیمت های لحظه ای کالاها گلایه دارند و عنوان می کنند افزایش قیمت کالاهای داخلی چندین .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، با زمزمهٔ بازگشایی حضوری مدارس پس از واکسیناسیون دانش آموزان، بازار قزوین تا حدودی رنگ و بوی ماه مهر را به خود گرفته است و در کنار مغازه های فروش لوازم التحریر، دست فروشان نیز بساط فروش لوازم التحریر را در بازار قزوین گسترده و به کاسبی روزهای آخر شهریور پرداخته اند.

نکتهٔ جالب این است که این دست فروشان هیچ کالایی را به صورت تک نمی فروشند و فقط در شرایطی که از اغلب کالاهای موجود خریداری شود، به مشتری جنس می فروشند.

یعنی برای مثال اگر کسی بخواهد یک مداد و یک دفتر خریداری کند، این امکان وجود ندارد و الزاماً باید یک پلاستیک خرید داشته باشد تا به او جنس بفروشند.

که این امر به عنوان فروش اجباری تخلف محسوب شده و نظارت جدی در بازار را می طلبد.

یکی دیگر از نکات مورد توجه در این روزها، این است که مغازه های فروش البسه یا دیگر کالاها برای جبران کاسبی های به هم ریخته در ایام کرونا، اقدام به فروش لوازم التحریر در کنار کاسبی خود می کنند، که لازم است ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوی ماه مهر در بازار قزوین/ افزایش قیمت کالاهای داخلی چندین برابر کالاهای خارجی است

بوی ماه مهر در بازار قزوین/ افزایش قیمت کالاهای داخلی چندین برابر کالاهای خارجی است