مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:202021-09-21سياسي

تا کامل شدن واکسیناسیون سفر نروید


شاید مردم بر ما خرده بگیرند که وضع اقتصادی و مشکلات و گرفتاری هایی که داریم چه می شود اما توصیه جدی ما نمایندگان به مردم عزیز این است که ان شاءالله این مسائل با قول هایی که دولت جدید داده است یکی بعد از دیگری حل می شود.

- نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از مردم خواست که تا واکسیناسیون همه افراد جامعه کامل شود، پروتکل ها را رعایت کنند و سفرهای غیر ضروری انجام ندهند.

علی بابایی کارنامی در گفت و گو با ایسنا، بیان کرد: از مردم دعوت می کنیم تا واکسیناسیون همه افراد جامعه کامل شود پروتکل ها را رعایت کنند و سفرهای غیر ضروری انجام ندهند.

وی در ادامه افزود: هر چند که شاید مردم بر ما خرده بگیرند که وضع اقتصادی و مشکلات و گرفتاری هایی که داریم چه می شود اما توصیه جدی ما نمایندگان به مردم عزیز این است که ان شاءالله این مسائل با قول هایی که دولت جدید داده است یکی بعد از دیگری حل می شود.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با سرعت یافتن واکسیناسیون این روند رشد تصاعدی پیدا کرده است، گفت: این مساله جای تشکر از دولت را دارد و از وزیر بهداشت و رییس جمهور محترم تشکر ویژه داریم که برای مردم وقت گذاشتند و بین مردم هستند و مشکلات را رصد می کنند و خودشان پروتکل ها را تذکر می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا کامل شدن واکسیناسیون سفر نروید

تا کامل شدن واکسیناسیون سفر نروید