مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:052021-09-21اجتماعي

محرومیت 11 درصد دانش آموزان خراسان جنوبی از «شاد»


مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: 11 درصد دانش آموزان خراسان جنوبی به دلیل مشکلاتی همچون نبود زیرساخت های اینترنت و نداشتن گوشی هوشمند و تبلت به شبکه «شاد» دسترسی ندارند.

- محمدعلی واقعی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، با بیان اینکه رویکرد امسال آموزش و پرورش برگزاری کلاس ها کرونا و رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی انجام می شود، بیان داشت: برخی مدارس روستایی عشایری استان که تعداد دانش آموزان مدرسه زیر 50 نفر است بازگشایی می شوند.

خراسان جنوبی بالغ بر 2 هزار و 650 آموزشگاه دارد که از این تعداد یک هزار و 475 مدرسه روستایی و کم جمعیت هستند   مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی اعلام کرد: خراسان جنوبی بالغ بر 2 هزار و 650 آموزشگاه دارد که از این تعداد یک هزار و 475 مدرسه روستایی و کم جمعیت هستند.

واقعی اضافه کرد: یک هزار و 400 آموزشگاه در استان خراسان جنوبی تعداد جمعیت دانش آموزی آن ها زیر 50 نفر و کلاس های درسی آن ها زیر 15 نفر است که این مدارس برای سال تحصیلی جدید بازگشایی می شوند.

در مجموع 50 هزار نفر دانش آموز استان در مدارس روستایی عشایری سال تحصیلی را به صورت حضوری آغاز خواهند کرد   وی تبیین کرد: در مجموع 50 هزار نفر دانش آموز استان در مدارس روستایی عشایری سال تحصیلی را به صورت حضوری آغاز خواهند کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت 11 درصد دانش آموزان خراسان جنوبی از «شاد»

محرومیت 11 درصد دانش آموزان خراسان جنوبی از «شاد»