مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 04:002021-09-21سياسي

طرح خنثی سازی تحریم ها تدوین می شود


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان اخیراً به وزیر امور خارجه گفتند که در مقابل طرح کلان آمریکا مبنی بر انزوای اقتصادی ایران، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، زهره الهیان در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره آینده مذاکرات هسته ای، گفت: سیاست دولت رییسی اولویت دادن به دیپلماسی اقتصادی است و در این راستا، شروع مذاکرات وین در دستور کار است و منعی برای ادامه مذاکرات وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مذاکرات فرسایشی و بی نتیجه به هیچ وجه مورد نظر دولت سیزدهم نیست، افزود: در دولت روحانی صرفاً انجام مذاکره و باز بودن باب مذاکرات مطرح و مهم بود که در نهایت مذاکرات طولانی و فرسایشی شد و نتیجه ای هم نصیب ملت ایران نشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: در مقابل، مذاکرات مبتنی بر نتیجه در دولت سیزدهم دنبال خواهد شد و در این دولت مذاکرات به گونه ای ادامه خواهد یافت که منجر به لغو تحریم های جمهوری اسلامی ایران شود.

الهیان با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم باب جدیدی در عرصه دیپلماسی اقتصادی و مذاکرات باز خواهد شد، تصریح کرد: قاعدتاً در دولت رییسی همه ظرفیت های دیپلماسی سیاسی و اقتصادی در مسیر مذاکره با غرب تعریف نخواهد شد، بلکه توجه به فرصت های مهم تعامل اقتصادی و سیاسی با همسایگان و کشورهای آسیایی مدنظر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح خنثی سازی تحریم ها تدوین می شود

طرح خنثی سازی تحریم ها تدوین می شود