مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 03:502021-09-21سياسي

روحیه ایثار، از خود گذشتگی و شهادت سرچشمه لوح وجود مردم است


نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان در جریان نخستین برنامه هفته دفاع مقدس سمنان بیانیه ای مشترک را امضا و در آن تاکید کردند که روحیه ایثار، - خبرگزاری مهر ، به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان بیانیه مشترک نماینده ولی فقیه و استاندار سمنان به مناسبت هفته دفاع مقدس همزمان با نخستین برنامه این هفته در سمنان به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم سپاس خدایی را که دفاع را مقدس ساخت یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنوا إِن تَنصُرُوا اللَّهَ یَنصُرکُم وَیُثَبِّت أَقدامَکُم (محمد / 7) ای کسانی که ایمان آورده اید! اگر (آیین) خدا را یاری کنید، شما را یاری می کند و گام هایتان را استوار می دارد.

مقدس ترین روزهای این خاک و بوم در حال آغاز است و باز تصویر مصوری از صحنه مجاهدت زنان و مردان این خاک پاک در ذهن متبادر می شود.

شرافت، شجاعت، لیاقت و صداقت را شاید بتوان چهار عنصر وجودی مردمان آن دوران دانست و ایستادگی و پایمردی را خون در رگ هایشان… گنجینه ای بزرگ به قدر وسعیت دل های یک جامعه که رنگ و بوی زندگی و حیات جاودانه اش تا نسل ها به جای مانده است و دفاع مقدس که هر روز و هر لحظه اش پر است از حماسه ها، داستان ها و روایت هایی از خود زندگی که مسیر یک جامعه را از دل جهالت و کفر به سمت نور و ایمان هدایت کرد روحیه ایثار، از خودگذشتگی و شهادت در راه حق را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روحیه ایثار، از خود گذشتگی و شهادت سرچشمه لوح وجود مردم است

روحیه ایثار، از خود گذشتگی و شهادت سرچشمه لوح وجود مردم است