مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 03:352021-09-21اقتصادي

عرضه مستقیم روغن موتور ایرانی در پایانه بار بندرعباس


معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: روغن موتور ایرانی با قیمت کارخانه بین کامیون داران پایانه بار بندرعباس توزیع شد.

- ایسنا/هرمزگان معاون اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای هرمزگان گفت: روغن موتور ایرانی با قیمت کارخانه بین کامیون داران پایانه بار بندرعباس توزیع شد.

کوروش جهانبخش صبح امروز (30 شهریورماه) با اشاره به اینکه با هدف کاهش هزینه حمل کالاهای اساسی، روغن موتور خودروهای دیزلی بین کامیون داران بندرعباس توزیع شد، افزود: روغن موتور ایرانی با قیمت کارخانه و حدود 30 درصد ارزان تر از بازار بین رانندگان توزیع و این طرح به مدت دو روز در بندرعباس اجرا می شود.

وی با بیان اینکه پیش از این توزیع روغن در پایانه بار آبادان انجام شده بود و بندرعباس دومین شهر کشور در اجرای این طرح است، اظهار کرد: روغن موتور و لاستیک دو کالای پرمصرف و پرهزینه رانندگان است که در تفاهم با شرکت های مختلف ایرانی تلاش کرده ایم تا قیمت این دو کالا تعدیل شود.

جهانبخش ادامه داد: روزانه 10 هزار سفر با کامیون در هرمزگان ثبت می شود و 60 درصد ورادات و صادرات کشور از بندرعباس است که بیشتر این کالاهای وارداتی از مسیر جاده ای حمل می شود.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عرضه مستقیم روغن موتور ایرانی در پایانه بار بندرعباس

عرضه مستقیم روغن موتور ایرانی در پایانه بار بندرعباس