مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 03:302021-09-21پزشكي

جمع آوری تریاژ صحرایی از محوطه بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد


معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: چادر تریاژ بیمارستان امام حسن (ع) که از آن تحت عنوان بیمارستان صحرایی یاد می شود به دنبال کاهش آمار مبتلایان جمع آوری شد.

- جمع آوری تریاژ صحرایی از محوطه بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد ایسنا/خراسان شمالی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی اعلام کرد: چادر تریاژ بیمارستان امام حسن (ع) که از آن تحت عنوان بیمارستان صحرایی یاد می شود به دنبال کاهش آمار مبتلایان جمع آوری شد.

دکتر قاسم بیانی گفت: این مکان در نیمه پیک پنجم به دلیل شلوغی و ازدحام اورژانس برپا شد و غربال، تریاژ و ویزیت بیماران در این بخش انجام می شد.

وی با بیان اینکه آمار مبتلایان به کرونا در استان تاکنون 30 تا 40 درصد کاهش داشته است، اضافه کرد: اکنون بیمارستان های غیر کرونایی به حالت عادی بازگشته اند و تنها چهار بیمارستان امام حسن (ع) و بیمارستان تامین اجتماعی در بجنورد، آیت ا.

هاشمی رفسنجانی در شیروان و جوادالائمه در جاجرم بیماران کرونایی را پذیرش می کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی این دانشگاه، دکتر بیانی خاطرنشان کرد: آمار مبتلایان رو به کاهش است و اکنون روزانه حدود 400 تا 500 نفر مبتلا داریم اما برای گذشتن از پیک پنجم باید آمار روزانه به 200 نفر کاهش پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری تریاژ صحرایی از محوطه بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد

جمع آوری تریاژ صحرایی از محوطه بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد