مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 03:252021-09-21بين الملل

خدمت رسانی بیش از 11 هزار موکب در ایام اربعین حسینی


بخش شعائر و موکبهای حسینی در عراق و جهان اسلام وابسته به دو آستان قدس حسینی و عباسی از تعداد موکب های خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی خبر داد.

- به نقل از آستان قدس حسینی، ریاض نعمه السلمان مسئول بخش شعائر و موکب های حسینی اظهار داشت: از روز بیست و پنجم محرم الحرام بخش شعائر و موکب های حسینی اقدام به ثبت موکب ها و اجرای اقدامات لازم نمود و تاکنون بیش از 11 هزار موکب خدمت رسانی از تمامی استان های کشور عراق ثبت گردیده است.

وی افزود: بیش از 59 موکب عربی و خارجی نیز جهت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی ثبت شده اند که از کشورهای (ایران، سوئد، چین، عربستان، سوریه، لبنان، پاکستان، هند، نیجریه و کنیا) می باشند که در کنار خدمت رسانی به زائران به برگزاری مراسم عزاداری نیز خواهند پرداخت.

وی در خاتمه با بیان اینکه صاحبان موکب ها ملزم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی وزارت بهداشت و همچنین رعایت زمانبدی دسته های عزاداری هستند، گفت: این بخش در تلاش است تا تسهیلات لازم را به موکب ها ارائه نماید و در این راستا به توزیع نفت و گاز جهت پخت و پز موکب ها و همچنین توزیع آب آشامیدنی میان موکب ها اقدام می نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمت رسانی بیش از 11 هزار موکب در ایام اربعین حسینی

خدمت رسانی بیش از 11 هزار موکب در ایام اربعین حسینی