مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 03:152021-09-20پزشكي

افراد بالای 18 سال تا دهم مهرماه برای تزریق واکسن فرصت دارند


رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: افراد بالای 18 سال تا دهم مهرماه برای تزریق واکسن فرصت دارند.

- اظهار کرد: با توجه به عبور از قله پیک پنجم و کاهش موارد بیماری در جامعه، فرصت مناسبی جهت واکسیناسیون افراد به وجود آمده است.

وی افزود: در فرصت پیش رو تا پیک احتمالی بعدی باید اکثریت جامعه در مقابل این بیماری واکسینه شوند تا شاهد مرگ عزیزانمان نباشیم.

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به اینکه پیک بعدی در آبان ماه پیش بینی می شود، اقدام فوری همه افراد جهت واکسیناسیون ضروری است، چرا که پس از دریافت 2 دوز واکسن و 15 روز پس از آن می توانند در اوایل آبان از کارزار سخت پیک بعدی نجات پیدا کنند.

شکیبا به فاصله زمانی 12 روز پیش رو یعنی تا دهم مهرماه اشاره کرد و افزود: سقف تزریق واکسن افراد بالاتر از 18 سال تا دهم مهرماه تعیین می شود و لازم است همه هم استانی ها در این مدت حداقل دوز اول واکسن خود را دریافت کنند.

وی با اشاره به اهمیت واکسیناسیون در سن دانش آموزی، گفت: پس از مهلت تعیین شده، واکسیناسیون نوجوانان و دانش آموزان به طور گسترده تر شروع می شود.

شکیبا خاطرنشان کرد: خواهشمندم عزیزان مراجعه به مراکز واکسیناسیون را به روزهای پایان سقف تعیین شده موکول نکنند و از امروز به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افراد بالای 18 سال تا دهم مهرماه برای تزریق واکسن فرصت دارند

افراد بالای 18 سال تا دهم مهرماه برای تزریق واکسن فرصت دارند