مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 03:052021-09-20سياسي

شعب ویژه رسیدگی به پرونده مجرمان خشن در گلستان ایجاد شد


رییس کل دادگستری گلستان از تعیین شعب ویژه برای رسیدگی قاطع و سریع به پرونده مجرمان خشن در استان خبر داد.

- ، حیدر آسیابی در حاشیه بازدید از دادگستری گالیکش، اظهارکرد: برای تداوم و ارتقای امنیت، شعب ویژه برای برخورد قاطعانه و سریع پرونده مجرمان خشن در دادسراها، دادگاه ها و محاکم تجدید نظر استان تعیین کرده ایم.

رییس کل دادگستری گلستان تاکید کرد: نگاه قانون و دستگاه قضایی در برخورد با کسانی که با ایجاد نزاع و ارتکاب جرایم خشن، امینت روانی جامعه را مخدوش می کنند، قاطعانه است.

وی به تلاش های انجام شده در حوزه شورای حل اختلاف هم اشاره کرد و گفت: خوشبختانه میانگین صلح و سازش پرونده ها در گلستان بالاتر از میانگین کشوری است و به دنبال این هستیم که با کمک علما، ریش سفیدان و بزرگان هر منطقه به مصالحه بیشتر پرونده ها کمک کنیم.

آسیابی درباره بازدید خود از دادگستری گالیکش هم گفت: هدف از این بازدید ها بررسی وضعیت شهرستان ها از حیث برخورداری نیرو، کمبودها و مشکلات و چالش ها است تا برای رفع آن اقدام کنیم.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان هم در این بازدید بخشی از اقدامات پیشگیرانه برای کاهش جرایم خشن را تشریح کرد و گفت: بانکی از اطلاعات اراذل و اوباش و مجرمان خشن و سابقه دار استان تشکیل و مجرمان را سطح بندی کرده ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شعب ویژه رسیدگی به پرونده مجرمان خشن در گلستان ایجاد شد

شعب ویژه رسیدگی به پرونده مجرمان خشن در گلستان ایجاد شد