مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 03:002021-09-20سياسي

حرکت سینوسی و بی ثباتی جایگاه نظام مهندسی


حرکت سینوسی سبب شده است سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل به عنوان یکی از تشکل های صنفی تأثیرگذار و شناخته شده از بی ثابتی جایگاه رنج ببرد و این مسئله، - ایسنا/اردبیل حرکت سینوسی سبب شده است سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل به عنوان یکی از تشکل های صنفی تأثیرگذار و شناخته شده از بی ثابتی جایگاه رنج ببرد و این مسئله، مهندسان و اعضای این سازمان را بیش ازپیش آزار می دهد.

سازمان نظام مهندسی هرچند نسبت به تشکل صنفی گروه های دیگر توانسته است جایگاه نسبی برای خود تعریف کند اما این جایگاه ثبات لازم را نداشته است و با روی کار آمدن هیئت مدیره ناکارآمد، محافظه کار و ملاحظه کار تنزل جایگاه این تشکل قابل مشاهده بوده و هرگاه هیئت مدیره کارآمد، مستقل و مطالبه گر انتخاب شده است، به صورت موقتی جایگاه سازمان هم ارتقا پیدا کرده است.

همین مسئله سبب شده است گاهی طیف کثیری از مهندسان قربانی مدیریت و ناکارآمدی تشکل صنفی خود شده و باران رحمت سازمان تنها بر زمین معدود مهندسانی باریده یا نگاه برابر گونه سبب توزیع درآمد مناسب بین مهندسان شده و اکثریت آنها را زیر چتر حمایتی خود قرار داده و رضایت نسبی آنها را کسب کرده است.

برآورده نشدن انتظارات عقلایی مهندسان سبب شده است که تعداد زیادی از مهندسان با عینک انتقاد به این سازمان و انتخابات هیئت مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرکت سینوسی و بی ثباتی جایگاه نظام مهندسی

حرکت سینوسی و بی ثباتی جایگاه نظام مهندسی