مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 03:002021-09-20سياسي

دیدار 170 اکیپ با خانواده شهدا در زنجان


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: 170 اکیپ برای دیدار با خانواده های شهدای استان زنجان به مناسبت برگزاری کنگره 3535 شهید استان آماده سازی شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: 170 اکیپ برای دیدار با خانواده های شهدای استان زنجان به مناسبت برگزاری کنگره 3535 شهید استان آماده سازی شده است.

علی کاظمی شامگاه دیروز (29 شهریورماه) در جمع خبرنگاران، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام با اشاره به اینکه این اداره کل در کنار مشارکت با سایر دستگاه های ذی ربط در برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان، مسئولیت کمیته جمع آوری آثار و تکریم شهدا را نیز بر عهده دارد، اظهار کرد: در آستانه برگزاری کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان به دستور استاندار و رییس ستاد کنگره، نهضت دیدار با خانواده معظم شهدا با مشارکت دستگاه های اداری و شرکت های دولتی و غیردولتی از نیمه دوم شهریورماه امسال آغاز و ضمن تجدید عهد و میثاق با شهدا و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی، از والدین و همسران شهدای والامقام نیز قدردانی به عمل می آید.

وی با بیان اینکه این دیدارها با حضور نمایندگان سپاه و بنیاد شهید و نیز مدیر دستگاه و شرکت در مرکز استان و شهرستان اجرا می شود، افزود: دیدار با خانواده های 3535 شهید استان زنجان یکی از اقدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار 170 اکیپ با خانواده شهدا در زنجان

دیدار 170 اکیپ با خانواده شهدا در زنجان