مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 03:002021-09-20سياسي

احیای موقوفات گره گشای بسیار از مشکلات است


رییس اداره اوقاف و امور خیریه ابهر گفت: اگر در احیای موقوفات اهتمام جدی وجود داشته باشد، شاهد گره گشایی بسیاری از مشکلات خواهیم بود.

- ایسنا/زنجان رییس اداره اوقاف و امور خیریه ابهر گفت: اگر در احیای موقوفات اهتمام جدی وجود داشته باشد، شاهد گره گشایی بسیاری از مشکلات خواهیم بود.

حجت الاسلام فخرالدین خدابنده لو در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه احیای اوقاف زمینه ساز بسیاری از تحولات در شهرها است، اظهار کرد: اگر گام های محکمی در راستای احیای موقوفات برداشته شود، قطعاً شاهد کاهش چشم گیر بسیاری از مشکلات در جامعه خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه شهرستان ابهر 351 موقوفه دارد، تصریح کرد: واقفان شهرستان ابهر در وقف، نیات متعددی را دنبال می کنند که حوزه بهداشت و درمان، کمک به افراد بی بضاعت، ازدواج جوانان و انجام فعالیت های فرهنگی و قرآنی، از مهم ترین نیات واقفان در ابهر است.

این مسئول با یادآوری اینکه وقف باید حتماً در همان جایی هزینه شود که واقف نیت کرده است و این امر نیز علاوه بر عمل به شرع، موجب ایجاد اعتماد در واقفان می شود، متذکر شد: با توجه به تغییر نیازهای جامعه، لازم است که نیات وقف هم متناسب با این نیازها تغییر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای موقوفات گره گشای بسیار از مشکلات است

احیای موقوفات گره گشای بسیار از مشکلات است