مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 03:002021-09-20سياسي

نسبت به شروع ساخت نیروگاه 500 مگاواتی ملایر بی اعتمادم


نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: طولانی شدن روند آغاز عملیات اجرایی نیروگاه 500 مگاواتی سیکل ترکیبی، بنده را نسبت به شروع کار بی اعتماد کرده است و با توجه به ابهامات موجود نمی توانم در مورد آغاز عملیات در مهر ماه یا تاریخ دیگری اظهارنظر کنم.

- ایسنا/همدان نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: طولانی شدن روند آغاز عملیات اجرایی نیروگاه 500 مگاواتی سیکل ترکیبی، بنده را نسبت به شروع کار بی اعتماد کرده است و با توجه به ابهامات موجود نمی توانم در مورد آغاز عملیات در مهر ماه یا تاریخ دیگری اظهارنظر کنم.

هادی بیگی نژاد در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به کلنگ زنی پروژه ساخت نیروگاه 500 مگاواتی سیکل ترکیبی در بهمن ماه سال گذشته، اظهار کرد: ما در گام نخست به مجوز نیاز داشتیم که صادر شد، گام بعدی، انتخاب پیمانکار و شروع کار بود تا مقدمات طرح فراهم شود.

بیگی نژاد با بیان اینکه با پیگیری های صورت گرفته اعلام کردند که مرحله انتخاب پیمانکار و فراهم سازی مقدمات طرح زمان بر است، تصریح کرد: طی چند ماه ما هر چه پیگیری کردیم گفتند در همین مرحله است پس از آن نیز اعلام کردند که تا مرحله مناقصه پیش رفته است.

وی ادامه داد: طولانی شدن روند آغاز عملیات اجرایی پروژه، بنده را نسبت به شروع کار بی اعتماد کرده است و با توجه به ابهامات موجو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نسبت به شروع ساخت نیروگاه 500 مگاواتی ملایر بی اعتمادم

نسبت به شروع ساخت نیروگاه 500 مگاواتی ملایر بی اعتمادم