مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 02:552021-09-20سياسي

دفاع مقدس نمایشگر صبر و پایداری ملت ایران بود


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) استان قزوین دفاع مقدس را نمایشگر صبر و پایداری ملت ایران و نتیجه توکل بر خدا و وحدت بر سر مبانی الهی دانست.

- اظهار کرد: در چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس ویژه برنامه های متنوعی توسط پایگاه ها و اقشار مختلف بسیج در سطح شهرستان آبیک طراحی و برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس امسال بیش از 100 برنامه متنوع در این شهرستان برگزار می شود، عنوان کرد: دیدار با خانواده شهدا، تحلیل از ایثارگران و یادگاران دفاع مقدس، غباروبی مزار شهدا و رژه خودرویی در روز نخست هفته دفاع مقدس ازجمله برنامه های این هفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام صادق (ع) استان قزوین تصریح کرد: شاخص ترین برنامه این هفته برپایی شانزدهمین مرحله از سلسله رزمایش های کمک مؤمنانه با توزیع 3 هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر با حضور سردار رفیعی خواهد بود.

وی بیان کرد: دو کارگاه اقتصاد مقاومتی اشتغال زایی در بخش بشاریات در قالب کارگاه خیاطی و پرورش دام در این هفته افتتاح خواهد شد که نمونه ای از چندین کارگاه اقتصاد مقاومتی است که در این شهرستان توسط سپاه شهرستان برپا شده است.

صادق پور با بیان اینکه دفاع مقدس نمایشگر صبر و پایداری ملت ایران بود، تصریح کرد: دفاع مقدس نشان داد توکل به خدا و وحدت بر سر مبانی الهی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس نمایشگر صبر و پایداری ملت ایران بود

دفاع مقدس نمایشگر صبر و پایداری ملت ایران بود