مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 02:552021-09-20سياسي

این زنجیره بدون واکسیناسیون کودکان قطع نمی شود


حدود 26میلیون و 500هزار نفر از جمعیت کشور ما را کودکان و نوجوانان تا سن 19سالگی تشکیل می دهند و این یعنی اینکه، برای واکسینه کردن این جامعه، آن هم هر دو دز، - چیزی بیش از 53میلیون دز واکسن نیاز داریم.

به قول فعالان فضای مجازی و اینستابازها، ما هم خوشحالیم که پست و استوری های تزریق واکسن و انتشار تصویر کارت واکسن مردم بیشتر از خبر فوت و ابتلا و بستری عزیزان شان شده است و امیدواریم به زودی اخباری مبنی بر پایان واکسیناسیون جامعه هدف و حتی از آن بهتر، پایان این همه گیری جهانی کرونا را هم ببینیم و بشنویم.

روزنامه فرهیختگان در ادامه نوشت: با این اوصاف و با امید به آینده، امروز قصدم نوشتن از ماجرای واکسیناسیون کودکان و نوجوانان است.

گروه سنی ای که حالا بعد از انجام نسبتا مطلوب واکسیناسیون جامعه هدف و همچنین درمعرض خطر، نوبت به آنها رسیده است و روز گذشته در اخبار و تصاویر هم دیدیم که مراکز انجام واکسیناسیون پر بود از دانش آموزان سال آخر دبیرستانی که آمده بودند تا در برابر این ویروس کشنده و خطرناک، آن هم در آستانه سال تحصیلی جدید ایمن شوند.

مساله اصلی سوای خوشحالی از این اتفاق کاهش مداوم و پیوسته رده سنی جامعه هدف واکسیناسیون، نگرانی هایی است که در ارتباط با کودکان و نوجوانان وجود دارد؛ نگرانی هایی که آنها را می توان در چند پرسش اسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این زنجیره بدون واکسیناسیون کودکان قطع نمی شود

این زنجیره بدون واکسیناسیون کودکان قطع نمی شود