مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 02:402021-09-20فرهنگي

یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی در خراسان شمالی برگزار می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از برگزاری یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی در استان با همکاری بنیاد بین المللی امام رضا (ع) و معاونت امور هنری وزارتخانه خبر داد.

- و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی، حسین فرخنده اظهار داشت: این جشنواره در راستای توسعه فرهنگی و پاسداشت فرهنگ منور، ناب و جریان ساز رضوی و تولید آثار هنری ملهم از آموزه های دینی، اخلاقی و اجتماعی امام رضا (ع) است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی ادامه داد: از جمله اهداف این جشنواره را اشاعه فرهنگ منور رضوی از طریق هنر عکاسی، گرامیداشت پدید آورندگان آثار هنری برتر در حوزه عکاسی، گسترش فعالیت های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره ائمه معصومین بویژه امام رضا (ع) و بسط و گسترش هنر دینی دانست.

وی با اشاره به موضوع جشنواره گفت: آیین های مرتبط با زندگی و سیره، شخصیت، سلوک، زندگی، ولادت و شهادت امام رضا (ع)، شامل، آداب و فرهنگ زیارت، جلوه های حرم مطهر رضوی، فرهنگ رضوی در تمام نقاط جهان و انعکاس مراسم و آیین های رضوی، معماری حرم رضوی، زوار حرم رضوی و مناسک، مراسم و جشن های رضوی از محورهای جشنواره است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی در خراسان شمالی برگزار می شود

یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی در خراسان شمالی برگزار می شود