مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 01:052021-09-20بين الملل

بیش از 450 کودک تنها طی 6 ماه گذشته در افغانستان کشته شدند


معاون دبیر کل سازمان ملل متحد در امور بشر دوستانه که نتایج سفر اخیرش به افغانستان را تشریح می کرد، آمار تکان دهنده ای از وضعیت کودکان در این کشور را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، مارتین گریفیتس ، معاون دبیر کل سازمان ملل متحد در امور بشر دوستانه که نتایج سفر اخیرش به افغانستان را تشریح می کرد، درباره اذعان آمریکا به خطا در حمله پهپادی در کابل، گفت: ما همیشه با آمریکا درباره اثرات انسانی اقداماتش صحبت می کنیم.

به گفته این مقام سازمان ملل، در این حمله پهپادی حداقل ده کودک کشته شدند و این موضوع به ما یادآوری می کند طی شش ماه نخست امسال بیش از 450 کودک در افغانستان کشته شدند.

گریفیتس در ادامه افزود: همچنین طی شش ماه گذشته، بیش از 1200 کودک هم به شدت در افغانستان زخمی شدند و یک امدادگر مشغول انجام کارش بود که متأسفانه هدف حمله قرار گرفت.

این مقام سازمان ملل همچنین از گفتگو و مذاکرات خود با مقامات و رهبران طالبان برای تسهیل شرایط و امدادرسانی در افغانستان خبر داد.

پیش از این، سازمان ملل متحد گفته بود که افزایش خشونت ها در افغانستان باعث شده که وضعیت به سمت فاجعه انسانی برود.

در این ارتباط، رامز الاکبروف ، هماهنگ کننده کمک های انسان دوستانه سازمان ملل برای افغانستان اعلام کرده بود که نیازمندی های این کشور ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 450 کودک تنها طی 6 ماه گذشته در افغانستان کشته شدند

بیش از 450 کودک تنها طی 6 ماه گذشته در افغانستان کشته شدند