مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 21:052021-09-20سياسي

اعزام تیم پزشکی 20 نفر به پیاده روی اربعین از بابل


مسؤول ستادمردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا از اعزام یک تیم پزشکی 20 نفره اعم از پرستار و پزشک از بابل به عنوان خادمان کربلا خبر داد و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان بابل، محمدحسین طبرستانی طی گفت وگویی اظهار کرد: اربعین حسینی فرصتی ارزشمند برای مسلمانان جهان و ظرفیت بالقوه ای با محوریت سیدالشهدا علیه السلام برای زمینه سازی تمدن اسلامی در مسیر مهدوی در حال رقم خوردن است.

وی با بیان اینکه اربعین حسینی یک فرصت بی نظیر است که تمام مستضعفان عالم در یک زمان 15 روزه با محوریت زیارت سیدالشهدا دور هم جمع می شوند، افزود: همدلی جهانی مستضعفان و عدالت خواهان در ایام اربعین فرصتی را ایجاد می کند تا مردم بیش از پیش در راه اصلاح فساد، دستیابی به آرمان های الهی و رسیدن به سعادت با ریشه کن کردن مشکلات جهان با الگوی حسینی گام بردارند.

مسؤول ستادمردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا ادامه داد: ما در ستاد مردمی پیاده روی اربعین حسینی راهیان کربلا در دو سال اخیر به علت شیوع بیماری کرونا، نتوانستیم همانند سال های گذشته اعزام گسترده خادم موکب به کربلای معلا داشته باشیم.

طبرستانی با بیان اینکه تعداد محدودی از خادمان را سال قبل و تعداد بیشتری را امسال بنا بر ضرورت جهت خدمت رسانی اعزام می کنیم، بیان کرد: خادمانی که امسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام تیم پزشکی 20 نفر به پیاده روی اربعین از بابل

اعزام تیم پزشکی 20 نفر به پیاده روی اربعین از بابل