مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 19:352021-09-20ورزشي

آموزش اسکی از سنین پایه بعد از پایان کرونا در کردستان


بعد از پایان کرونا با آموزش سنین پایه و نیز برگزاری هر چه بیشتر کلاس های بازآموزی و کلاس های مربیگری و داوری تلاش می کنیم وقفه های ایجاد شده را جبران کنیم.

- اسماعیل پورجعفری در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: دوران کرونا دوران سخت و سردرگمی برای همه مردم و به خصوص ورزشکاران بود با توجه به اینکه اکثر تمرینات ما در فصول سرد سال برگزار می شود وشیوع کرونا در فصول سرد نیز بیشتر است، بنابراین خانواده ها از شرکت فرزندانشان در تمرینات و مسابقات اجتناب می کردند.

  وی افزود: کمیته استعدادیابی هیات اسکی متمرکز بر سنین پایه شامل نونهالان و نوجوانان است اما متاسفانه از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون برنامه هیات فقط تمرین در خانه با استفاده از فضای مجازی بوده است.

  پورجعفری با اشاره به برنامه های هیات اسکی کردستان بعد از پایان کرونا گفت: بعد از پایان کرونا با آموزش سنین پایه و نیز برگزاری هر چه بیشتر کلاس های بازآموزی و کلاس های مربیگری و داوری تلاش می کنیم وقفه های ایجاد شده را جبران کنیم.

  رییس هیات اسکی استان کردستان ادامه داد: آخرین مسابقه ما مسابقه قهرمانی کشور در استان فارس بود که به نسبت استان های برخوردار نتایج قابل قبولی کسب کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش اسکی از سنین پایه بعد از پایان کرونا در کردستان

آموزش اسکی از سنین پایه بعد از پایان کرونا در کردستان