مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 19:102021-09-20اقتصادي

شرط واکسنی برای سفرهای داخلی و خارجی


طی هفته های گذشته با توجه به حجم بالای واردات واکسن و واکسیناسیون در کشور، قرار بود شرط واکسینه شدن مردم برای ارائه خدمات و مجوز انجام برخی از فعالیت ها مورد توجه قرار بگیرد و یکی از آن ها سفرهای داخلی و خارجی است.

- طی هفته های گذشته با توجه به حجم بالای واردات واکسن و واکسیناسیون در کشور، قرار بود شرط واکسینه شدن مردم برای ارائه خدمات و مجوز انجام برخی از فعالیت ها مورد توجه قرار بگیرد و یکی از آن ها سفرهای داخلی و خارجی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ماه های گذشته در کشورهای مختلف مجوز حضور مردم در مکان هایی مانند ورزشگاه ها، سینماها و.

و انجام فعالیت های مختلف مانند سفرهای داخلی و خارجی به افرادی داده می شود که هر دو دز واکسن را دریافت کرده باشند.

در ایران نیز طی هفته های گذشته حجم بسیار زیادی واکسن از مبادی مختلف به کشور وارد شده و واکسسیناسیون به سرعت در حال انجام است.

از سوی دیگر در هفته های اخیر مباحثی در این زمینه و شرطی شدن همین فعالیت ها برای برای واکسینه شده ها و کسانی که واکسن کرونا دریافت نکرده اند مطرح شده است.

رضا نفیسی -رییس مرکز تدوین مقررات ایمنی حمل و نقل، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی - در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: اجرای سیستم هوشمند کرونا مدتی است مورد بحث و بررسی قرار گرفته و بر اساس آن م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط واکسنی برای سفرهای داخلی و خارجی

شرط واکسنی برای سفرهای داخلی و خارجی