مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 18:452021-09-20ورزشي

گزارشی از وضعیت فرنگی کاران اعزامی به نروژ/ استخراج طلا در حوالی قطب شمال


فرنگی کاران کشورمان این روزها خود را برای حضور در مسابقات جهانی نروژ آماده می کنند و در تلاش هستند بهترین نتایج را کسب کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مسابقات جهانی کشتی فرنگی از 15 مهرماه به میزبانی اسلو نروژ آغاز می شود که در آن، مدال آوران المپیک توکیو نیز شرکت خواهند کرد.

براساس اعلام اتحادیه جهانی، در کشتی فرنگی 7 مدالیست المپیک (2 طلا، یک نقره و 4 برنز) روی تشک خواهند رفت که می توان به محمدعلی گرایی طلایی ایران در وزن 67 و محمدهادی ساروی دارنده مدال برنز المپیک در 97 کیلوگرم اشاره کرد.

کشتی فرنگی کشورمان در المپیک توکیو موفق به کسب یک طلا و یک برنز شد اما حالا این انتظار از شاگردان آقای خاص وجود دارد تا مدال های بیشتری را در نروژ درو کنند.

فرنگی کاران در جهانی 2019 موفق به کسب 3 مدال برنز توسط رضا نجاتی، محمدعلی گرایی و سعید عبدولی شدند و نتوانستند به مدال طلا دست پیدا کنند.

باید دید شاگردان آقای خاص در این دوره طلایی خواهند شد یا خیر؟ اسامی کشتی گیران اعزامی به شرح زیر است: 55 کیلوگرم: سجاد عباس پور عباس پور با کسب طلای جام وهبی امره موفق شد به مرحله انتخابی وارد شود.

وی برای پوشیدن دوبنده ملی ده بزرگی قهرمان جوانان جهان را پیش رو داشت که موفق شد در 2 مسابقه انتخابی به پیروزی رسیده و نماینده کشورمان در این وزن ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از وضعیت فرنگی کاران اعزامی به نروژ/ استخراج طلا در حوالی قطب شمال

گزارشی از وضعیت فرنگی کاران اعزامی به نروژ/ استخراج طلا در حوالی قطب شمال