مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 18:002021-09-20سياسي

شهر گناوه نیازمند یک شهردار دانا و توانا است


شهر گناوه در حال حاضر نیازمند یک شهردار دانا و توانا است و این دو رکن اصلی و مهم برای مسئولیت پذیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام سید عبدالهادی رکنی حسینی عصر دوشنبه در نشست شورای اداری شهرستان در مصلی جمعه گناوه با اشاره به تقارن ایام اربعین امسال با هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس نشأت گرفته از فرهنگ عاشورای حسینی است و رزمندگان اسلام توانستند با بهره گیری از فرهنگ ناب عاشورایی، در دوران دفاع مقدس بر جبهه کفر پیروز شوند.

امام جمعه گناوه افزود: جبهه کفر با حمایت جهانی از رژیم بعث عراق هجمه گسترده ای را بر علیه شجره طیبه انقلاب اسلامی در جنگ تحمیلی آغاز کردند تا این انقلاب نوپا را از بین ببرند.

وی گفت: صدام با حمایت های بیش از 40 کشور جهان با تمام امکانات و سلاح های پیشرفته علیه ملت ایران جنگی نابرابر را به مدت هشت سال تحمیل کرد اما ملت ایران و رزمندگان اسلام با توکل بر خدا و رهبری و فرماندهی امام (ره) و توسل به ائمه اطهار (ع) در مقابله تمام دشمنان ایستادند و با مقاومت جانانه بر دشمن پیروز شدند.

وی تصریح کرد: رزمندگان ما امکانات محدود ولی با ایمان راسخ و اعتقاد به ولی امر و رهبری امام خمینی (ره) در مقابل دشمن تا بن دندان مسلح ایستادند و بر دشمن پیروز شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهر گناوه نیازمند یک شهردار دانا و توانا است

شهر گناوه نیازمند یک شهردار دانا و توانا است