مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 17:202021-09-20سياسي

اجرای 350 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری


مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: 15 برنامه محوری با 350 عنوان از جمله همایش ویلچررانی با شعار «رهروان خمینی، پیروان حسینی»، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد ظهر امروز فریبرز نجفی در نشست برنامه ریزی برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: دستگاه هایی همچون بنیاد شهید و امور ایثارگران، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و سپاه پاسداران باید به صورت متمرکز و تلفیقی برنامه های هفته دفاع مقدس را با کیفیت مناسب برگزار کنند.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری افزود: هفته دفاع مقدس یادآور دلاورمردی ها و رشادت های کسانی است که در مصاف دشمن متجاوز با همه وجود ایستادگی کردند و امروز باعث عزت، شرف و آبروی نظام و کشور هستند.

همه ما مدیون شهدا هستیم لذا لازم است با همفکری منسجم، خوب و تأثیرگذار هفته دفاع مقدس را در سطح جامعه گرامی بداریم تا نسل های جدید با فرهنگ ایثار و شهادت آشنایی پیدا کنند.

نجفی خاطرنشان کرد: درحالی که ویروس منحوس شهدای سلامت در نمازهای جمعه، کنگره ملی لاله های سفید(تجلیل از خانواده شهدای منا)، اجلاسیه سه هزار پیام آور ایثار به صورت وبینار کشوری و تجلیل از 12 پیام آور و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 350 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری

اجرای 350 عنوان برنامه همزمان با هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری