مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 16:102021-09-20سياسي

تبریک رییسی به دو مقام جدید نظامی کشور


رییس جمهوری در پیام هایی به فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح، انتصاب آنان را تبریک گفت.

- رییس جمهوری در پیام هایی به فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و جانشین رییس ستاد کل نیروهای مسلح، انتصاب آنان را تبریک گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن پیام سیدابراهیم رییسی به فرمانده جدید نیروی هوایی ارتش به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی حسن اعتماد مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) در انتصاب جنابعالی به سمت فرماندهی نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را که بیانگر تعهد، توانمندی و تجارب ارزشمندتان است، صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

امیدوارم با مدیریت جهادی و بهره گیری مطلوب از امکانات و ظرفیت های فراوان نیروهای غیور مسلح، بیش از پیش شاهد اقتدار و امنیت در آسمان میهن عزیزمان ایران اسلامی و خودکفایی و سربلندی نیروهای مسلح باشیم.

سلامتی و توفیق روزافزونتان را در پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بویژه در تقویت توان دفاعی کشور، از درگاه خداوند بزرگ مسالت دارم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام تبریک رییس جمهوری به امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده نیز آمده است: انتصاب جنابعالی از سوی مقام معظم رهبری و فرمانده معظم کل قوا (مدظل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک رییسی به دو مقام جدید نظامی کشور

تبریک رییسی به دو مقام جدید نظامی کشور