مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 14:352021-09-20سياسي

400 برنامه محله محور طی هفته دفاع مقدس در رباط کریم اجرا می شود


فرمانده مقاومت بسیج رباط کریم گفت: 400 برنامه محله محور در قالب اقدامات جهادی و نیز پروژه های عمرانی و فرهنگی در رباط کریم اجرا می شود.

- سرهنگ علی اصغر شهیری بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک این ایام افزود: جنگ تحمیلی در یک شرایطی برای کشور ما تحمیل شد که ما به دلیل نقاط ضعف ابتدای انقلاب با مشکلاتی مواجه بودیم در حالی که بسیاری از کشورهای غربی حامی اصلی صدام بود.

وی ادامه داد: به رغم حمایت گسترده کشورهای غربی ولی آنان پی به عظمت و بزرگی رهنمودهای مدبرانه امام راحل و حمایت مردم ورشادت های جوانان نبرده بودند و همین امر رمز پیروزی ما در مقابله با دشمنان را رقم زد.

فرمانده مقاومت بسیج رباط کریم گفت: تنها راه برون رفت از برخی مشکلات در حوزه های مختلف استفاده از ظرفیت های داخلی است، ما هرکجا از بیگانه کمک خواستیم، پاسخی نداده و خیانت کردند.

وی به ویژه برنامه های ایام هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان رباط کریم اشاره کرد و ادامه داد: برنامه های متنوعی در ایام هفته دفاع مقدس در سطح مناطق شهری و روستایی شهرستان رباط کریم به اجرا خواهد آمد.

شهیری ادامه داد: 400 برنامه محله محور در قالب اقدامات جهادی و اجرای برخی پروژه های مختلف عمرانی و فرهنگی در مناطق روستایی اجرا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

400 برنامه محله محور طی هفته دفاع مقدس در رباط کریم اجرا می شود

400 برنامه محله محور طی هفته دفاع مقدس در رباط کریم اجرا می شود