مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 14:352021-09-20اقتصادي

استقرار 30 واحد فناور در مرکز رشد بروجرد/ آماده حمایت از صاحبان ایده هستیم


مدیر مرکز رشد واحدهای فناور بروجرد از استقرار 30 واحد فناور در این مجموعه خبر داد و گفت: مرکز رشد بروجرد این آمادگی را دارد از کسانی که صاحب ایده و طرح هستند حمایت های لازم برای تولید و تجاری سازی ایده ها را داشته باشد.

- ایسنا/لرستان مدیر مرکز رشد واحدهای فناور بروجرد از استقرار 30 واحد فناور در این مجموعه خبر داد و گفت: مرکز رشد بروجرد این آمادگی را دارد از کسانی که صاحب ایده و طرح هستند حمایت های لازم برای تولید و تجاری سازی ایده ها را داشته باشد.

مجید پیرداده در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه مرکز رشد واحدهای فناور بروجرد از سال 1392 تاسیس شده است، بیان کرد: هم اکنون در این مرکز 30 واحد فناور در حوزه های برق، الکترونیک، آی تی، صنایع دستی، مکانیک و .

مستقر هستند و فعالیت دارند.

وی با بیان اینکه مرکز رشد واحدهای فناور بروجرد و پارک علم و فناوری لرستان حمایت هایی را از واحدهای فناور مستقر در این مجموعه دارند، تصریح کرد: از جمله این حمایت ها می توان به ارائه تسهیلات قرض الحسنه برای نمونه سازی و تجاری سازی محصولات فناورانه این واحدها اشاره کرد.

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور بروجرد با تاکید بر اینکه یکسری کمک هزینه های دیگر نیز برای واحدهای فناور مستقر در مراکز رشد تعریف شده است، افزود: این کمک هزینه ها شامل حمایت های مالی ویژ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار 30 واحد فناور در مرکز رشد بروجرد/ آماده حمایت از صاحبان ایده هستیم

استقرار 30 واحد فناور در مرکز رشد بروجرد/ آماده حمایت از صاحبان ایده هستیم