مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 14:252021-09-20اجتماعي

بیش از 82 درصد دانش آموزان لرستان از بستر شبکه شاد بهره مند شده اند


سال گذشته بیش از 82 درصد دانش آموزان استان از بستر شبکه شاد بهره مند شده اند.

- ایسنا/لرستان سرپرست آموزش وپرورش لرستان گفت: سال گذشته بیش از 82 درصد دانش آموزان استان از بستر شبکه شاد بهره مند شده اند.

سید عیسی سهرابی امروز 29 شهریورماه، با اشاره به راهبردهای کلان وزارت آموزش وپرورش برای بازگشایی مدارس، اظهار کرد: امسال به دور از هیاهو مدارس به صورت تدریجی بازگشایی خواهند شد و در این مورد به دغدغه های خانواده ها و سلامت دانش آموزان توجه ویژه شده است.

وی به نحوه آغاز سال تحصیلی در استان اشاره کرد و افزود: قطعاً مدارس استان کار خود را از سه مهر شروع و مدارس شهری در مهرماه به صورت مجازی فعالیت خواهند کرد.

سرپرست آموزش وپرورش لرستان تصریح کرد: در روستاهایی که مدارس حداکثر 15 نفر دانش آموز دارند با صلاحدید مدیر مدرسه، شورای مدرسه و شرایط و فضای آموزشی می توانند به صورت حضوری البته با رعایت دستورالعمل ها کار خود را شروع کنند و بقیه مدارس که دانش آموزان بیشتر از 15 نفر دارند ترجیحاً به صورت مجازی سال تحصیلی خود را آغاز خواهند کرد.

سهرابی با اشاره به آموزش در بستر شبکه شاد، خاطرنشان کرد: سال گذشته بیش از 82 درصد دانش آموزان در این بستر از آموزش ها بهره مند شده اند که این بستر هم در آینده نزدیک باقابلیت ها و سرعت بیشتری در دسترس دانش آمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 82 درصد دانش آموزان لرستان از بستر شبکه شاد بهره مند شده اند

بیش از 82 درصد دانش آموزان لرستان از بستر شبکه شاد بهره مند شده اند