مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 14:152021-09-20سياسي

بیش از 600 اثر به دبیرخانه کنگره شعر اربعین رسیده است


مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه بیش از 600 اثر به دبیرخانه کنگره شعر اربعین ارسال شده است، گفت: مهلت ارسال آثار به این کنگره تا 31 شهریورماه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، حجت الاسلام حسن شعبانی دوشنبه در نشست خبری با اشاره به برگزاری هفتمین کنگره ملی شعر اربعین در تبریز گفت: بیش از 600 اثر به دبیرخانه کنگره ارسال شده است.

وی با تاکید بر اینکه 294 شاعر از سراسر کشور اشعار خود را به زبان های ترکی و فارسی به دبیرخانه کنگره ارسال کرده اند، افزود: مهلت ارسال آثار به این کنگره تا 31 شهریورماه است، شاعران می توانند حداقل 2 و حداکثر چهار اثر از خود به دبیرخانه ارسال کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی سپس افزود: اختتامیه کنگره 2 مهر در پردیس سینمایی قدس تبریز برگزار خواهد شد و داوری این گنگره توسط شاعران بنام و ملی انجام شده است.

تمامی آثار ارسالی نیز بعداز اتمام کنگره، به صورت مکتوب منتشر و در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

وی افزود: با توجه به اهمیت اربعین، تلاش می کنیم کنگره شعر اربعین را که امسال هفتمین دوره آن به صورت ملی در تبریز برگزار می شود، از سال آینده به شکل بین المللی برگزار کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 600 اثر به دبیرخانه کنگره شعر اربعین رسیده است

بیش از 600 اثر به دبیرخانه کنگره شعر اربعین رسیده است