مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 14:102021-09-20سياسي

روابط ایران با اعضای «شانگهای» امیدبخش است


مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت: عضویت دائم در سازمان همکاری شانگهای مسیر امیدوارکننده و افتخارآفرین و امیدبخش برای حل مشکلات مردم عزیز کشورمان و انقلاب اسلامی است.

- ، سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا، به دعوت فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی در آیین رونمایی از کتاب شهادت شکار خاطرات و دست نوشته های شهید علی تجلایی شرکت کرد و در جمع فرماندهان و مسئولین ستاد نیروی زمینی سپاه حاضر و به سخنرانی پرداخت.

سرلشکر صفوی در بخشی از سخنان خود به تکریم هفته دفاع مقدس پرداخت و گفت: هم اکنون 37 سال از شهادت سردار مؤمن، شجاع و خردمند و متقی اسلام، سردار علی تجلایی می گذرد و در آستانه اربعین از این کتاب ارزشمند رونمایی می کنیم.

وی با اشاره به پشتوانه های فرهنگ و تمدن ساز ایران اسلامی، گفت: از نظر بنده ملت بزرگ و کهن ایران برای ساختن فرهنگ و تمدن ایران اسلامی تا 50 سال آینده به رهبری ولی فقیه زمان و برای شکل گیری قدرت جهان اسلام از بزرگترین پشتوانه عظیم فرهنگی و اعتقادی همچون اسلام ناب محمدی و از عملکرد 500 هزار شهید و جانباز و آزاده سرافراز برخوردارند.

سرلشکر صفوی با اشاره به آثار جهاد دفاع مقدس و از سوی دیگر آثار ترک جهاد علمی و جهاد فی سبیل الله، تأکید کرد: مسلمان ها روزی که پرچم جها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روابط ایران با اعضای «شانگهای» امیدبخش است

روابط ایران با اعضای «شانگهای» امیدبخش است