مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 14:052021-09-20اجتماعي

گروه بندی مدارس برای آموزش ترکیبی، حضوری و مجازی دانش آموزان در اصفهان


معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تشریح گروه بندی مدارس برای آموزش ترکیبی، حضوری و مجازی دانش آموزان بر ساماندهی دانش آموزان برای آموزش بهتر در سال تحصیلی جدید تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، محمدرضا ناظم زاده در جلسه معاونین آموزش ابتدایی و متوسطه ادارات آموزش وپرورش نواحی و مناطق استان اظهار داشت: همه ما در این مدت به این نتیجه رسیدیم که هیچ آموزشی جایگزین آموزش حضوری را نمی گیرد، اما تحقق سلامت دانش آموزان نیز حق دانش آموزان است و این مسأله در کنار آموزش، باید در نظر گرفته شود.

 معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: باتوجه به واکسیناسیون گسترده در کشور و کاهش آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از شیوع کرونا، باید تبلیغات را برای ادامه این روند انجام دهیم تا بتوانیم زمینه های آموزش حضوری را مهیا کنیم.

  وی افزود: اهدافی در دستورالعمل پیش بینی شده که با رویکرد بازگشت آرام و تدریجی آموزش حضوری تدوین شده است؛ قرار نیست که خانواده ها را یک مرتبه دچار نگرانی کنیم که خود یک التهاب به جامعه منتقل کند؛ قسمت هایی در مهرماه، قسمت هایی در نیمه اول آبان و به مرور تا شروع آذر، همه دانش آموزان را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه بندی مدارس برای آموزش ترکیبی، حضوری و مجازی دانش آموزان در اصفهان

گروه بندی مدارس برای آموزش ترکیبی، حضوری و مجازی دانش آموزان در اصفهان