مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 13:502021-09-20سياسي

رونمایی از سامانه کسب خبر از گمشدگان در اربعین


با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی امروز در جلسه ای با حضور سید کاظم سجادی، معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه، مدیران مرتبط و اعضای ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) از ارگانهای ذیربط سامانه کسب خبر گمشدگان در اربعین رونمایی شد.

- با نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی امروز در جلسه ای با حضور سید کاظم سجادی، معاون کنسولی، مجلس و ایرانیان وزارت امور خارجه، مدیران مرتبط و اعضای ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) از ارگانهای ذیربط سامانه کسب خبر گمشدگان در اربعین رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سجادی در این جلسه به مشکلات اتباع ایرانی در پیاده روی اربعین در سال های گذشته گفت: یکی از مهمترین این مشکلات، مفقود شدن اتباع و سردرگمی آنها و اعضای خانواده شان در عراق بوده است.

وی افزود: از همین رو وزارت امور خارجه نسبت به طراحی و ایجاد بخش گمشدگان در بستر سامانه مدیریت یکپارچه خدمات کنسولی (میخک) به نشانی mikhak.

mfa.

ir برای کمک به هم میهنان عزیز اقدام نمود.

در این سامانه با ایجاد دسترسی و حساب کاربری برای موکب ها، اتباع ایرانی که دوستان و بستگان خود را گم کرده اند، می توانند با مراجعه به مسئولین موکبها مشخصات فرد گمشده را در سامانه ثبت نموده و از این طریق تمامی موکب ها در صورت مراجعه فرد گم شده یا هرگونه کسب اطلاع از وی، فرد یا افراد درخواست دهند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سامانه کسب خبر از گمشدگان در اربعین

رونمایی از سامانه کسب خبر از گمشدگان در اربعین