مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 13:352021-09-20سياسي

بیش از 600 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در هرمزگان برگزار می شود


جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: در هفته دفاع مقدس در مجموعه بسیج هرمزگان بیش از 600 برنامه در قالب 53 عنوان برنامه اجرا خواهد شد.

- بندرعباس - جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان گفت: در هفته دفاع مقدس در مجموعه بسیج هرمزگان بیش از 600 برنامه در قالب 53 عنوان برنامه اجرا خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار هدایت اله امیری عصر دوشنبه در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، شهدای دفاع مقدس، امنیت، سلامت مدافع حرم را در آستانه هفته دفاع مقدس گرامی داشته و فرا رسیدن ایام اربعین حسینی (ع) را تسلیت عرض می کنم.

وی افزود: امروز دلسوزان انقلاب اسلامی و مردم آزاده کل دنیا این را قبول دارند که دفاع مقدس ایران اسلامی، یک فرهنگ بود که با استعانت از خداوند متعال توانست خروجی موفقیت آمیزی داشته و موجب سربلندی ملت ایران و الگویی برای مردم آزاده جهان شود.

جانشین فرماندهی سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان تصریح کرد: حفظ و نشر فرهنگ دفاع مقدس جزء مأموریت های اصلی مجموعه بسیج است که آن را در طول سال در قالب برنامه های مختلف از سطح سپاه تا کانون های اقشار بسیج و محلات پیگیری می کند اما در هفته دفاع مقدس به صورت ویژه به این امر مهم پرداخته می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 600 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در هرمزگان برگزار می شود

بیش از 600 ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در هرمزگان برگزار می شود