مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 13:352021-09-20سياسي

اعمال سیاست های تشویقی برای نماهای برتر


مدیرکل دفتر طرح های توسعه شهری شهرداری قم با اشاره به نقش اساسی مشارکت مردم در ساماندهی سیما و منظر شهری گفت: محور اصلی در جشنواره «نمای مطلوب» ایجاد مشارکت و حساسیت مردم در ارتباط با پدیده نمای مطلوب ساختمان ها بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، محسن صادقی امینی در آیین اختتامیه سومین جشنواره نمای مطلوب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مهندس غلامرضا جان قربان، معاون فقید معماری و شهرسازی شهرداری قم اظهار داشت: این جشنواره شروعی است برای یک راه طولانی با اهداف فرهنگی که ادامه آن نیازمند اقدامات گسترده ای است.

مدیرکل دفتر طرح های توسعه شهری شهرداری قم با اشاره به اینکه مردم به سیمای شهری خود اهمیت می دهند، ابراز کرد: دست یابی به نمای مطلوب در دستور کار مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر قرار گرفته است.

وی در بیان تفاوت این جشنواره با دو جشنواره قبلی، تصریح کرد: محور اصلی در این جشنواره مشارکت مردم با پدیده نمای مطلوب ساختمان ها بود.

صادقی امینی در خصوص آثار این جشنواره خاطرنشان کرد:بیش از  400 اثر از این جشنواره با محوریت نمای تاریخی، مسکونی و نامطلوب به دست رسیده که 22 اثر به عنوان برگزیده انتخاب شده است.

وی در خصوص اقدامات صورت گرفته ضمن این جشنواره اذعان کرد: با همکاری مجموعه شهرداری و جهاد دانشگاهی قم، اقداماتی در زمینه ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال سیاست های تشویقی برای نماهای برتر

اعمال سیاست های تشویقی برای نماهای برتر