مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 13:352021-09-20حوادث

کشف 307 تن تخم مرغ احتکار شده در شرق گلستان


با اشراف کامل اطلاعاتی عوامل انتظامی که این پرونده در دستور کار آنان قرار داشت این 2 انبار بزرگ احتکار تخم مرغ در گنبدکاووس کشف شد.

- فرمانده انتظامی گلستان از کشف 2 انبار بزرگ احتکار تخم مرغ به میزان افزون بر 307 تن در شهرستان گنبدکاووس واقع در شرق این استان خبر داد.

سرتیپ دوم ستاد محمدسعید فاضل دادگر روز دوشنبه با ارسال گزارشی به ایرنا خاطرنشان کرد که در پی دریافت گزارشات مردمی مبنی بر وجود انبار تخم مرغ در این شهرستان، پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان و همکاران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی اضافه کرد: با اشراف کامل اطلاعاتی عوامل انتظامی که این پرونده در دستور کار آنان قرار داشت این 2 انبار بزرگ احتکار تخم مرغ در گنبدکاووس کشف شد.

وی بیان کرد: با هماهنگی مراجع قضایی ماموران پلیس آگاهی به همراه نماینده اداره صنعت، معدن و تجارت و اداره تعزیرات حکومتی به محل اعزام و در بازرسی از انبارهای مورد نظر، مقدار 307 تُن تخم مرغ کشف شد.

فرمانده انتظامی گلستان گفت: در این زمینه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده در انتظامی، جهت سیر رسیدگی و محاکمه تحویل مقامات قضایی شد.

فاضل دادگر یادآور شد: برآورده کارشناسان صنعت معدن و تجارت و تعزیرات حکومتی، ارزش ریالی و اقتصادی تخم مرغ های کشف شده را بیش از 50 می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 307 تن تخم مرغ احتکار شده در شرق گلستان

کشف 307 تن تخم مرغ احتکار شده در شرق گلستان