مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 13:302021-09-20سياسي

عباس راشاد شهردار زنجان شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان عباس راشاد با 5 رای به عنوان شهردار زنجان انتخاب شد.

- راشاد پیش از این تجربه عضویت در شورای شهر زنجان، ریاست شورای شهر، عضویت در کمیسیون های مختلف شورا و فرمانداری زنجان را دارد.

رییس شورای شهر زنجان در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار کرد: ششمین جلسه رسمی شورا در راستای انتخاب شهردار برگزار می شود.

منصور مرادلو با اشاره به اینکه در طول مدتی که 45 روز از شروع دوره ششم می گذرد، جلسات و کمیسیون های مختلفی برگزار شد، گفت: با توجه به اینکه سرپرست شهرداری از کارکنان شهرداری بوده بنا داشتیم که امور شهرداری عقب نیافتد.

رییس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه حتی یک روز وقفه هم در امور ایجاد نشده است و با جدیتی که وجود داشت کارها تا امروز ادامه داشت، افزود: تلاش شورا نیز بر این بوده است که مصوبات به موقع تصویب شود تا با همدلی و وفاق کارها پیش ببرد.

وی با اشاره به اینکه قانون به شورا اجازه داده بود که سرپرست را به مدت سه ماه تعیین کند، گفت: با این حال شورا فراخوان عمومی درباره انتخاب شهردار صادر کرد و 55 نفر از بین شهروندان داوطلب شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عباس راشاد شهردار زنجان شد

عباس راشاد شهردار زنجان شد