مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 13:152021-09-20سياسي

نیروهای مسلح در عرصه های سخت افزاری خودکفا هستند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نیروهای مسلح در همه عرصه های سخت افزاری خودکفا هستند و حتی در برخی جاها به مرجعیت رسیده اند - ایسنا/بوشهر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: نیروهای مسلح در همه عرصه های سخت افزاری خودکفا هستند و حتی در برخی جاها به مرجعیت رسیده اند آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در آستانه چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس در دیدار فرماندهان نیروی مسلح استان بوشهر اظهار کرد: هر کشوری با داشتن نیروی مسلح قوی دارای مصونیت می شود، به همین دلیل یکی از مولفه های اقتدار، پیشرفت و بقای هر کشور، وابسته به وجود نیروهای مسلح مقتدر و کارآمد است.

وی با اشاره به شاخص های نیروی مسلح کارآمد عنوان کرد: نیروهای مسلح در عرصه سخت افزاری گذشته از اینکه باید خودکفا باشند باید به مرجعیت این تجهیزات دست یابند به نحوی که کشورهای دیگر خواهان خرید جنگ افزارهای این کشور باشند.

امام جمعه بوشهر ادامه داد: در جهان کنونی دو عنصر مهم اقتصاد و قدرت نظامی از مولفه های قدرت به شمار می رود به همین دلیل است که هم درعرصه نظامی و در حوزه اقتصادی نیز باید به اقتدار کامل برسیم.

صفایی بوشهری با بیان اینکه بعد از انقلاب اسلامی نیروهای مسلح پیشرفت نظامی خوبی داشته اند، افزود: امروز نیروهای مسلح فرماندهانی با اندیشه های فوق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح در عرصه های سخت افزاری خودکفا هستند

نیروهای مسلح در عرصه های سخت افزاری خودکفا هستند