مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 12:452021-09-20ورزشي

مرکز واکسیناسیون شهید انور در شهرری راه اندازی شد


مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در ورزشگاه شهید انور محله دولت آباد شهرری راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ری، مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در ورزشگاه شهید انور شهرری ظهر امروز با حضور مرکزی، شبکه بهداشت و درمان، اداره ورزش و جوانان و جمعیت هلال احمر شهرستان ری تجهیز و راه اندازی شده است و در 2 شیفت صبح و عصر  به شهروندان در امور واکسیناسیون خدمات رسانی خواهد کرد.

 470 هزار دز واکسن در شهرستان ری تزریق شده است فرماندار ویژه شهرستان ری در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون در شهرستان ری مجموعا حدود 470 هزار دز واکسن تزریق شده است که بر اساس آمار رسمی روزانه بین 20 تا 24 هزار تزریق واکسن در این شهرستان انجام می شود.

وی با بیان اینکه این مرکز در محله پر جمعیت دولت آباد راه اندازی شد، گفت: تا امروز 21 مرکز جامع سلامت و 9 مرکز تجمیعی داشتیم که کار واکسیناسیون را انجام می دهند و روز گذشته نیز 6 مرکز دیگر به مراکز جامع سلامت اضافه شد که در کل 27 مرکز جامع سلامت شهرستان در حال تلاش برای شتاب بیشتر تزریق واکسن کرونا هستند.

توکلی در پایان خاطرنشان کرد: اولویت ما این است که تا اواخر آبان ماه اگر مشکلی در حوزه تزریق واکسن نداشته باشیم، 2 دُز واکسن مردم را در شهرستان ری تکمیل کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز واکسیناسیون شهید انور در شهرری راه اندازی شد

مرکز واکسیناسیون شهید انور در شهرری راه اندازی شد