مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 12:052021-09-20حوادث

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در محور هراز


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر مازندران، از کشف 120 کیلو گرم تریاک و انهدام یک باند 5 نفره قاچاق مواد مخدر در محور ورودی شهرستان آمل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علیرضا ثقفی از کشف 120 کیلو گرم تریاک و انهدام یک باند 5 نفره قاچاق مواد مخدر در محور ورودی شهرستان آمل خبر داد و اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از حمل و جابجایی مواد مخدر توسط یک باند قاچاق مواد مخدر از طریق یکی از محورهای ورودی استان با خبر شدند.

وی افزود: تیم عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) و ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان آمل متهمان را در حین انتقال مواد مخدر با یک خودروی سواری در محور هراز شناسایی کردند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران بیان کرد: متهمان که در قالب یک باند 5 نفره فعالیت می کردند در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازرسی از خودروی آنان 120 کیلو گرم تریاک و یک قبضه اسلحه جنگی کشف شد.

ثقفی با بیان اینکه این سوداگران مرگ پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند، اعتیاد را منشا بسیاری از جرائم دانست و خاطرنشان کرد: سرقت، سرقت مسلحانه، طلاق، خودکشی، افسردگی و سرخوردگی و فروپاشی خانواده ها تنها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در محور هراز

انهدام باند قاچاق مواد مخدر در محور هراز