مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 12:052021-09-20سياسي

بیش از 90 درصد سند راهبردی پیشرفت مازندران آماده و قابل ارائه است


بیش از 90 درصد سند راهبردی پیشرفت مازندران آماده و قابل ارائه است که بتوانیم طی دو ماه آینده این مقدار باقیمانده از سند آماده شود و در اختیار مسؤولان و دست اندرکاران در این حوزه قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سردارسیاوش مسلمی امروز در آستانه هفته دفاع مقدس در اجلاسیه سراسری مجمع بسیجیان استان مازندران که در سالن اجتماعات غدیر برگزار شد، اظهار کرد: حاصل و خروجی تلاش ها سند توسعه پنج ساله استان مازندران در حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، علمی و دفاعی است.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرایی و پژوهشی طرح پیشرفت پنج ساله با عنوان سند راهبردی پیشرفت استان مازندران از دی ماه سال 99 باحضور اساتید و کارشناسان خبره در این حوزه راه اندازی شده است، افزود: بیش از 90 درصد این سند آماده و قابل ارائه است که امیدواریم بتوانیم طی دو ماه آینده این مقدار باقیمانده از سند آماده شود و در اختیار مسؤولان و دست اندرکاران در این حوزه قرار گیرد.

فرمانده سپاه کربلا بیان کرد: آنچه واقع امر است در مازندران از ظرفیت های بسیار که از اساتید دانشگاه ها و در حوزه اندیشه ورزی هستند تلاش داریم با تولید سند بسیار خوب و نگاه به اسناد بالادستی بتوانیم فضایی را فراهم کنیم تا کمک شود و از این منابع خدادادی به نحو احسن استفاده شود و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 90 درصد سند راهبردی پیشرفت مازندران آماده و قابل ارائه است

بیش از 90 درصد سند راهبردی پیشرفت مازندران آماده و قابل ارائه است