مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 12:052021-09-20سياسي

طرح ثبت رسمی املاک برای یک روز هم قابلیت اجرا ندارد


سردفتر یکی از دفترخانه های تهران گفت: من اساساً با کل طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول مخالف هستم و این طرح نباید به مرحله اجرا برسد زیرا حتی یک روز هم قابلیت اجرا ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول پس از بازگشت از شورای نگهبان هم اکنون در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در حال بررسی است.

محمدصادق آیت الهی سردفتر یکی از دفترخانه های تهران در گفتوگو با خبرنگار فارس درباره این طرح گفت: در طرح الزام به ثبت رسمی، افرادی که زمین های خرد کشاورزی دارند یا ساکن در آپارتمانی هستند که پایان کار ندارد، تعیین تکلیف نشده اند و معلوم نیست باید چه کار کنند.

وی اضافه کرد: من اساساً با کل طرح الزام به ثبت رسمی معاملات اموال غیر منقول مخالف هستم و این طرح نباید به مرحله اجرا برسد زیرا حتی یک روز هم قابلیت اجرا ندارد و تنها مشکلات کشور را اضافه می کند.

با تصویب این طرح علاوه بر مشکلات کشور بر مشکلات مردم نیز افزوده خواهد شد و حجم زیادی از پرونده به دادگستری سرازیر می شود.

این سر دفتر خاطر نشان کرد: ایراداتی در قانون ثبت کشور وجود دارد که باید اصلاح شود اما نه به این شکل که یک قانون دیگری نوشته شود که حتی در یک ماده هم مشخص نباشد قوانین و مقررات ثبت چگونه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح ثبت رسمی املاک برای یک روز هم قابلیت اجرا ندارد

طرح ثبت رسمی املاک برای یک روز هم قابلیت اجرا ندارد