مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 12:002021-09-20اقتصادي

بهره برداری از کتابخانه عمومی فردوس در گرو همکاری دستگاه های خدمات رسان


مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی خواستار همکاری دستگاه های خدمات رسان برای اتصال انشعابات پروژه کتابخانه عمومی فردوس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، لزوم حل مشکلات باقی مانده در مسیر بهره برداری از کتابخانه عمومی فردوس موجب شده تا دو مدیر کل کتابخانه های عمومی و نوسازی، توسعه و تجهیزمدارسخراسان جنوبی به فردوس سفر کنند و در جلسه ای با حضور فرماندار و سایر مدیران مرتبط، آخرین وضعیت و موانع بهره برداری از کتابخانه عمومی فردوس را مورد بررسی قرار دهند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی ظهر دوشنبه در این جلسه پروژه کتابخانه عمومی فردوس را از طرحهای شاخص کتابخانه ای در سطح استان برشمرد که با کمک موسسه قلم چی در حال تکمیل است.

محمود حاجی افزود: ضروری است دستگاههای خدمات رسان فردوس جهت وصل انشعابات این پروژه با ما همکاری کنند تا هر چه زودتر شاهد بهره برداری از طبقه همکف آن باشیم.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی هم در این جلسه گفت:: خیرین تا کنون یک میلیارد و 200 میلیون تومان به این کتابخانه کمک کرده اند و در حال حاضر 800 میلیون تومان به پیمانکار بدهکار هستیم.

محمود چاوشان عنوان کرد: در جلسه ای در استان با کمکی که ما در جهت احداث این کتابخانه کردیم مقرر شد 500 میلیون تومان از محل تنخواه استان در اختیار نوسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از کتابخانه عمومی فردوس در گرو همکاری دستگاه های خدمات رسان

بهره برداری از کتابخانه عمومی فردوس در گرو همکاری دستگاه های خدمات رسان