مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 11:452021-09-20سياسي

برنامه های اربعین در زنجان باتمام پروتکل های بهداشتی برگزارمی شود


معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان گفت: برنامه های عزاداری اربعین در استان زنجان با تمام پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر محل استانداری زنجان گفت: طبق دستورالعمل کشوری مدیریت و ساماندهی ستاد اربعین این استان با 12 کمیته زیرمجموعه تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه پیاده اربعین نزدیک است، اظهار کرد: الزامات بهداشتی پیاده روی اربعین پس از بومی سازی آن به فرمانداران شهرستان ها نیز تدوین شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار زنجان با بیان اینکه کشور عراق برای اربعین امسال 60 هزار نفر سهمیه به ایران اختصاص داده است، گفت: اعزام زائران فقط به صورت هوایی خواهد بود و واکسیناسیون صاحبان موکب ها واعزام ناظرین بهداشتی در کنار موکب ها، از جمله الزامات و اقدامات است.

مرادی نافچی تاکید کرد: طبق هماهنگی با شرکت های حمل ونقل استان اعزام زمینی مسافران انجام نمی شود و با نیروی انتظامی نیز هماهنگی ها انجام شده است.

وی با بیان اینکه زائران و موکب داران اربعین امسال باید دو دُز واکسن را تزریق کرده باشند و 72 ساعت قبل از پرواز نیز تست pcr پی سی آر منفی و کارت واکسن به همراه داشته باشند، ابراز داشت: دو نوع سهمیه برای اعزام به اربعین استان ها اعلام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های اربعین در زنجان باتمام پروتکل های بهداشتی برگزارمی شود

برنامه های اربعین در زنجان باتمام پروتکل های بهداشتی برگزارمی شود