مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 11:452021-09-20بين الملل

تحرکات ترامپ برای انتقام جویی از رهبر جمهوری خواهان سنا


روزنامه «وال استریت ژورنال» از تشدید تحرکات دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا برای کنار زدن «میچ مک کانل» از جایگاه رهبری سناتورهای جمهوری خواه کنگره این کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در شرایطی که نظرسنجی ها از محبوبیت بالای را برای حزب جمهوری خواه، یک فرد بسیار بد می داند و در حال مشورت و رایزنی با سناتورها و متحدانش علیه این سناتور ارشد جمهوری خواه است.

 این روزنامه جمهوری خواه خبر داد، رییس جمهور سابق آمریکا در حال سنجدین این امکان است که ببیند آیا حمایت کافی دیگر سناتورهای جمهوری خواه و حامیان ارشدش را برای برکنار کردن مک کانل از جایگاه رهبری سناتورهای این حزب بدست می آورد.

میچ مک کانل از سال 1985 منصب سناتور ایالت کنتاکی در مجلس سنای آمریکا را برعهده دارد و طی سال های اخیر رهبر سناتورهای جمهوری خواه (نفر اول سناتورهای این حزب) است.

طبق گزارش وال استریت ژورنال، اگرچه ترامپ حمایت خود از فردی در درون حزب جمهوری خواه برای به چالش کشیدن کرسی سناتوری کنتاکی را اعلام نکرده اما او بارها بر لزوم کنار زدن او از جایگاه رهبری سناتورهای جمهوری خواه تاکید کرده است.

این روزنامه البته به نقل از برخی قانونگذاران و مشاوران کنگره آمریکا خبر داد، تاکنون سناتورهای جمهوری خواه از مواضع ترامپ علیه مک کانل حم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرکات ترامپ برای انتقام جویی از رهبر جمهوری خواهان سنا

تحرکات ترامپ برای انتقام جویی از رهبر جمهوری خواهان سنا