مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 11:352021-09-20سياسي

تربیت دینی، راه نجات جوانان از آسیب های فضای مجازی است


فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به تداوم اقدامات دشمنان علیه جمهوری اسلامی گفت: خطرهای فضای مجازی زیاد است اما راه نجات جوانان از این آسیب ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، سردار احمد ذوالقدر، فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه ناحیه دماوند اظهار کرد: انقلاب ما دارای دشمن بوده و این دشمنی و ستیزه جویی قبل از پیروزی انقلاب نیز وجود داشته است.

وی اضافه کرد: به حول قوه الهی های اوایل انقلاب که در مسند قدرت نشستند تا اینکه تصمیم گرفتند جنگ را برپا کنند.

ذوالقدر با تاکید بر اینکه تنها 3 کشور از کشورهای عضو سازمان ملل متحد در زمان دفاع مقدس اعلام بی طرفی نموده گفت: همه کارها با اندیشه صورت گرفته بود و شرق و غرب حامی عراق بوده و ما غیر از سلاح سبک چیز دیگری نداشتیم.

وی دفاع مقدس را یک جنگ بین المللی علیه ایران دانست و گفت: امروز اگر به دنیا نگاه کنیم جبهه مقاومت مدیون جبهه جنگ ما بوده و امثال شهید حججی تولید دفاع مقدس هستند.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران با اشاره به بهره مندی شهرستان دماوند از مردمان متدین و تقدیم نمودن 300 شهید به انقلاب تاکید کرد: باید این نقطه ایمانی یک درخشندگی ویژه هم نسبت به نقاط دیگر داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت دینی، راه نجات جوانان از آسیب های فضای مجازی است

تربیت دینی، راه نجات جوانان از آسیب های فضای مجازی است