مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 11:302021-09-20فناوري

عامل بزرگ ترین حملات مجازی اخیر شناسایی شد


بات نت جدیدی متشکل از 250 هزار دستگاه آلوده به بدافزار، از طریق روترهای میکروتیک، مسبب بزرگترین حملات DDOS اخیر در دنیا و ایران است و کاربران تجهیزات میکروتیک لازم است جهت پیشگیری از وقوع حملات احتمالی این نوع بات نت در آینده، - بات نت جدیدی متشکل از 250 هزار دستگاه آلوده به بدافزار، از طریق روترهای میکروتیک، مسبب بزرگترین حملات DDOS اخیر در دنیا و ایران است و کاربران تجهیزات میکروتیک لازم است جهت پیشگیری از وقوع حملات احتمالی این نوع بات نت در آینده، هرچه سریع تر نسبت به انجام دستورالعمل های امنیتی اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بارها اتفاق افتاده که برخی از وب سایت ها بر اثر حملات منع سرویس توزیع شده (DDOS) از دسترس خارج شوند.

حملات دیداس به نحوی رخ می دهد که فرد مهاجم که قصد حمله به سرویسی را دارد، ترافیک بسیاری را که عمدتاً حاوی تقاضای کاذب است، روی یک سایت یا سرور می فرستد و باعث می شود آن سرویس دهنده دیگر نتواند جواب دهد و از کار بیفتد و یا از دسترس خارج شود.

در حالی که حملات دیداس خدمات را برای شرکت های بزرگ و افراد به طور یکسان مختل می کند، ISP ها در مقابل حملات با چالش های بیشتری روبه رو می شوند تا ترافیک های غیر قابل کشف و غیرطبیعی را مهار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عامل بزرگ ترین حملات مجازی اخیر شناسایی شد

عامل بزرگ ترین حملات مجازی اخیر شناسایی شد