مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 شهریور 1400 ساعت 11:252021-09-20پزشكي

دانش بنیان ها موفق به ساخت دستگاه ضدتعریق با بازده درمانی بالای 98 درصد شدند


یک شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به تولید «دستگاه یونتوفورزیس یا ضدتعریق » برای بیماران هایپر هیدروزیس شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی، مهدی عباسی، رییس هیات مدیره شرکت دانش بنیان آریا پروشات رایکا در برنامه جوان آپ  رادیو جوان در مورد دستگاه یونتوفورزیس یا ضدتعریق گفت: این دستگاه به عنوان دستگاه ضد یک روش درمانی غیرتهاجمی برای بیمارانی که از بدو تولد با مشکل هایپر هیدروزیس مواجهه هستند، استفاده می شود که بازدهی بالای درمان دارد و از 5 سالگی قابل استفاده است چرا که این بیماری ژنتیکی است.

وی افزود: دستگاه یونتوفورزیس با برند الکسا، بالای 98 درصد بازده درمانی دارد و هیچ ماده مصرفی ندارد و فقط از خود دستگاه و آب شهری که بیمار دستگاه را در داخل آب قرار می دهد، برای پاها، زیربغل و سایر اعضای بدن با پت های مخصوص استفاده می کنند که افراد به راحتی می توانند مشکل تعریق شان را طی دو هفته برطرف کنند.

  رییس هیات مدیره شرکت دانش بنیان آریا پروشات رایکا ادامه داد: برای بیماری هایپر هیدروزیس به عنوان بیماری ژنتیکی که از غده هیپوتالاموس مغزی نشات می گیرد، تاکنون هیچ درمان قطعی پیدا نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش بنیان ها موفق به ساخت دستگاه ضدتعریق با بازده درمانی بالای 98 درصد شدند

دانش بنیان ها موفق به ساخت دستگاه ضدتعریق با بازده درمانی بالای 98 درصد شدند